Top Ad unit 728 × 90

كلام لا يصدق من سما المصري بعد مهاجمتها بسبب هذه الحركة المعيبة

قالت الراقصة الاستعراضية المصرية سما المصري، أنها غاضبة من الشتائم التي تُكتب لها، على صورها التي تنشرها عبر موقع الـ Instagram.

نشرت المصري صورة لها وهي تُخرج لسانها لكل من ينتقدها، وأرفقتها بتعليق: “يعني انا النهارده نزلت فيديوهين مافهومش اي حاجه خارجه وباقرا التعليقات دلوقتي لقيت برضو في خرفان بتقل ادبها طيب طالما قله الادب طبع فيهم احب اهديهم الصوره دي .شايفين لساني؟”.

و تابعت: “دا ليكم وممكن المره الجايه اطلع فرده شبشب من بتاعت احمد الشبشب ضاع وانزلها علي دماغكوا هو انتوا فاكرين الفنان دا ايه بجم…مابيحسش؟ هو انتوا اشترتونا مثلا عشان عمال علي بطال تشتموا ولا ملقوش في الورد عيب؟ بصوا اشتموا وانا هاعمل اللي انا عايزه برضو انتوا بلوك من عندي وانا فرساكوا وانا بكل الاشكال يلي الخرفان اللي عارفه نفسها تبدا تمأمأ وحبايبي بابوسكواجاامد. مواه” 


كلام لا يصدق من سما المصري بعد مهاجمتها بسبب هذه الحركة المعيبة Reviewed by DuclosRoman on 2016/07/19 Rating: 5

ليست هناك تعليقات:

All Rights Reserved by العالم الإخبارية © 2014 - 2015
Designed by Themes24x7

نموذج الاتصال

الاسم

بريد إلكتروني *

رسالة *

يتم التشغيل بواسطة Blogger.